Sociale medier
Skal vi lave indhold til dine sociale medier? Eller skal vi overtage styrringen af dem?
Når vi arbejder med dine sociale medier, er din målgruppe vores fokus.
Kendskab og definition af din målgruppe er afgørende for din markedsføring. Kender man sin målgruppe, så kender man også til deres behov og deres interesser.
Skal vi hjælpe dig med at lave content til din Facebook kanal?
Når vi hjælper dig med at lave opslag og tekst til Facebook, så sørger vi altid for, at vores opslag er i overensstemmelse med jeres mål. Skal vi skabe trafik til din hjemmeside eller skal vi skaffe flere følgere? Måske skal vi bruge platformen til at informere brugerne omkring dine produkter? Uanset, så er ligger der et stort potentiale i Facebook.
Som på alle dine platforme, så handler det om at kende sin målgruppe og sit produkt. For at øge interessen på din profil, så kræver det, at dét content du laver også interesserer din målgruppe.
Flere undersøgelser peger på, at det ikke handler om at poste meget; faktisk kan det have den modsatte effekt, hvis folk føler sig bombarderet med ligegyldig information. Vi fokuserer på din virksomhed og de værdier der gør jer særlige, og vi kommunikerer jeres brand gennem visualitet og tekst på de sociale medier.
Skal vi stå for dine opslag, reels og stories?
Når vi laver content til din Instagram, så hænger det ofte sammen med din Facebook profil. Vi sørger for at lave en content kalender, hvor vi holder overblik over dine profiler og dine posts. Content creation handler i høj grad om at poste opslag, der skaber engagement på de sociale medier. Men man skal også vide, hvornår det er det rigtige tidspunkt at poste på. Igen tager vi udgangspunkt i din målgruppe og deres adfærd.
Når vi laver content, så kigger vi på, hvad dine brugere sætter pris på. Derefter optimerer vi mod det formål at forbedre dit content gennem data. Derfor bruger vi også tid på at analysere din målgruppes adfærd.
Skal vi hjælpe dig med at lave opslag til din LinkedIn profil?
LinkedIn er et medie, der er præget af professionalisme, og mange virksomheder bruger mediet som en del af deres HR - men det går også den anden vej rundt, eftersom mange jobsøgende bruger LinkedIn som en del af deres research, når de skal læse mere om virksomhederne.
B2B: Brug LinkedIn som en del af din B2B markedsføring. Er du B2B virksomhed, så er LinkedIn et rigtig godt sted, at være synlig. Mange virksomheder er på LinkedIn, og her er det oplagt, at du har en produktorienteret vinkel på dine produkter eller services.
Skal vi hjælpe dig? Sammen ligger vi en plan for din tilstedeværelse på LinkedIn. Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud.
Youtube
Vi laver videoredigering til din Youtube kanal
Video har et kæmpe potentiale, men som med al content, så skal det skabe engagement og værdi for din målgruppe. Hos Magio tilbyder vi at redigere dine videoer, så de skaber blikfang. Vi har altid fokus på formålet med dine kanaler, også når det gælder Youtube.
Som noget nyt er vi begyndt at tilbyde videoproduktion. Dvs. at vores mediegrafiker kan skyde billeder og video materiale, som vi kan bruge på dine platforme.